Blogs
Vind hier al je informatie, tips, inspiratie en kennis op het gebied van marketing, communicatie, online, branding, campagnes, contentmarketing, social media, advertising, Google en many more.
The Perfect Match?!
Bij elke aanvraag van een potentiële klant is voor ons the perfect match het belangrijkste. Hoe we hierachter komen? Read on!
Rebranding: hier moet je op letten
Rebranding van je merk, waar moet je op letten? Net als bij het herinrichten van je huis, ga je eerst aan de slag met de trends van nu, vervolgens kijk je naar wat praktisch is en tot slot kijk je wat je mooi vindt.
How to: Organisch groeien met je social media kanalen
Een frequently asked question voor ons als marcom professionals: “hoe kunnen we groeien op Instagram?” En daar is niet één goed antwoord op, of beter gezegd: er is niet één oplossing voor, het is een combinatie van werkzaamheden en de effort die je erin steekt. We zetten op een rijtje wat je kan doen om ervoor te zorgen dat die ‘Follow-knop’ vaker ingedrukt wordt.
Abonnement-marketing, bestaat dat?
De (online) abonnementsmodellen vliegen je om de oren. Wat zie je vaak terug, wat werkt (blijkbaar) en wat niet? En hoe creëer je trouwe abonnementhouders? Keep on reading!
Quarterly round-up: q4 2020
Het eindsprintje werd dit jaar weer ingezet. Maar, dan kan je ook met een voldaan gevoel het oude jaar afsluiten en het nieuwe jaar met frisse energie starten. 2021, kom maar op!
Contentmarketing in recruitment: 7 tips
Wil jij het aantal kwalitatieve sollicitaties naar een volgend level tillen? Maak dan gebruik van contentmarketing. Door de juiste content op de juiste plaats én tijd te plaatsen, trek jij jouw ideale kandidaat aan.
We love facts & figures
Facts en figures. Deze combinatie zorgt ervoor dat binnen contentmarketing jouw informatie nóg beter blijft hangen bij je doelgroep. We hebben een aantal tips op een rijtje gezet. Deze zijn óók te downloaden, dus kijk snel!
3 magical words: Hero Hub Hygiene
Iedere marketeer heeft wel een favoriet framework of model waar hij of zij graag mee werkt. Marlou zweert bij het 3H model van Google: Hero Hub Hygiene.
How-to: boost je relevantie met evergreen content
Evergreen content, je hebt er vast al van alles over gehoord en gelezen. Maar wat is het nou eigenlijk? Hoe creëer je het en waarom is het zo belangrijk om op te nemen in je contentstrategie? Wij zochten het voor je uit!
Slim gebruikmaken van user generated content
User Generated Content. Content gegenereerd door de gebruiker, je doelgroep, je fan. Wat is het en belangrijker nog, waarom zou je het inzetten in je contentstrategie? Vier redenen, althans waarom wij het graag meenemen als contenttype.