Meet caroline

NAW’tje

(Bij)naam: Caroline (maar iedereen noemt me Caro na een tijdje)

Jaren jong: 30

Woonplaats: Nuenen

Studie: Trendwatching & Concept Creation in Lifestyle

Previous job: Online Marketeer bij een digital agency in Eindhoven

 

Get to know each other

Verslaafd aan: Koffie, de dag is niet gestart zonder koffie.

Guilty food pleasure: Mini magnums, het liefst met nootjes.

Song to sing in the shower: Apple Tree – Erykah Badu

Jouw alltime favorite movie: Amélie   

Favo weekendactiviteit: Ik vind het leuk om op pad te gaan met mijn zoontje, opzoek naar leuke kindvriendelijke lunchtentjes. Wanneer ik wat me-time heb bezoek ik graag concerten van opkomende artiesten.

Sport of hobby: 
Met mooi weer spring ik nog wel eens mijn longboard op (en val ik er soms weer af ). Daarnaast heb ik om de zoveel tijd een moestuin. Weet nog niet of ik dat als hobby ervaar of dat het meer een experiment is…

Vrijmibo drankje: Mannenliefde van Oedipus

Bovenaan je bucketlist: Niks eigenlijk, ben tevreden met wat ik heb en doe op dit moment!

Dream job: Creatieve campagnes ontwikkelen voor maatschappelijk en culturele organisaties. Daarnaast zou ik ook kleine ondernemers willen ondersteunen in het vergroten van hun online zichtbaarheid.
 

#1 social media kanaal: YouTube, keep the long content alive!

Marketing life hack: Ken je doelgroep. Blijf ze actief opzoeken en ga ook echt in gesprek me ze. Zo kan je blijvend waarde toevoegen vanuit je merk. En ChatGPT, dat is echt mijn partner in crime als ik even wat inspiratie nodig heb.

Waarvoor moeten onze opdrachtgevers jou bellen (of niet)?

  • Zeker voor: Ontwikkelen van toffe, creatieve campagnes, (re-)branding, design en content creatie.

  • Beter niet: Herhalende eentonige taken. 

Wat hoop je nog te ontwikkelen binnen IKONS?
Ik wil simpelweg lekker veel ervaring opdoen bij verschillende opdrachtgevers om me op deze manier tot veelzijdige marketeer te ontwikkelen met een strategische blik.

Vorige
Vorige

Content om te snacken: trek de aandacht met content atomisatie

Volgende
Volgende

Level up je campagnes met in-game marketing