Meet Sarojini

Hi! Mijn naam is Sarojini en inmiddels werk ik alweer bijna drie maanden bij IKONS. We hebben een leuk, jong en fris team van young professionals. Iedereen heeft een specialisme op het gebied van Marketing en Communicatie. Intern is er de mogelijkheid om kennis te delen en te sparren. Hoe fijn is dat?  

Sarojini zakelijke foto 1.jpg

De afgelopen jaren heb ik verschillende jobs gehad. Van webcaremedewerker bij verschillende grote Nederlandse merken tot aan trainer & coach bij een groot vervoersbedrijf. Ook heb ik een tijdje actief meegewerkt bij een marketingbureau voor verschillende opdrachtgevers. Bij IKONS werk ik als interim-marketeer en heb ik de mogelijkheid om een kijkje te nemen in de keukens van verschillende bedrijven. Dat vind ik tof! 

Ik heb een vliegende start gemaakt! In februari begon ik met de Content Academy Traineeship en na twee weken was het eerste gesprek bij een opdrachtgever al raak! Ik was aangenomen en begon in maart met volle moed met mijn eerste opdracht. Het was een onwijs uitdagende, verantwoordelijke en dynamische functie als marketing manager. Hier heb ik onwijs veel geleerd zowel op persoonlijk als op zakelijk niveau. 

Ik houd me graag bezig met branding, strategieontwikkeling, social campagnes, contentmarketing en events. Als de doelgroep door mijn marketing en communicatie-uitingen over gaan tot aankoop van een product of dienst geeft mij dat echt een kick! Ik streef naar het beste resultaat en ben enorm eager om er een succes van te maken. Wil je deze leergierige enthousiasteling met een commerciële drive tijdelijk aan jouw MarCom team toevoegen? Dat kan! Ik ben namelijk op zoek naar een marketing en communicatieopdracht waarbij ik mijn kennis kan toepassen in de praktijk en een positieve toevoeging kan zijn.  

Wil je met mij sparren of gewoon een leuk gesprekje aangaan? Ik bespreek het graag met je onder het genot van een heerlijk bak koffie of course 

-       Sarojini 

 

Vorige
Vorige

Hybride events: Wat zijn de valkuilen en hoe ben je ze voor?

Volgende
Volgende

Abonnement-marketing, bestaat dat?