Meet Mark

NAW’tje

(Bij)naam: Mark

Jaren jong: 33

Woonplaats: Tilburg

Studie: Projectleider Interieur en Exterieur – SintLucas

Previous job: Ondernemer, de afgelopen 8 jaar heb ik een herenkleding winkel gerund in het centrum van Tilburg. Genaamd, STUEN. Hier was ik na al deze jaren uitgeleerd en was het tijd om mijn kennis te gaan verbreden. STUEN is afgelopen september ’24 verkocht en overgedragen aan een nieuwe eigenaar. In mijn vrije tijd ondersteun ik hem nog in het maken van keuzes, bijvoorbeeld bij de inkoop voor volgend seizoen of de marketing/webshop.

Get to know each other:

Verslaafd aan: : Ik ben niet zo verslavingsgevoelig, maar je kunt me wel wakker maken voor een zak chips. Croky bolognese bijvoorbeeld.

Guilty food pleasure: Krentenbol met pindakaas

Song to sing in the shower: : Er is helemaal niemand die zit te wachten op mijn zang in de douche, dus deze vraag kun je skippen.

Jouw alltime favorite movie: Sons of Anarchy

Favo weekend activiteit: Sporten, met de hond naar het bos, rondje markt en in de middag inklokken op het terras, uiteten maar vooral heerlijk ontspannen met vrienden en m’n gezin.

Sport of hobby: Crossfit/Snowboarden

Vrijmibo drankje: Gewoon pils, maar met een lekker blond, wit of tripel biertje maak je me ook blij.

Bovenaan je bucketlist: Een eigen huisje/appartement in een wintersportgebied.

Dream job: Werken als creatief director, zowel in het binnen- als buitenland. Daarnaast wil ik mijn kennis van de afgelopen jaren overbrengen aan de nieuwe generatie. Een job voor de klas lijkt me ook erg tof.

#1 social media kanaal: Instagram

Marketing life hack: Denk na over wat je op internet zet, blijf bij je eigen waarde en communiceer duidelijk zonder al teveel poespas.

Waarvoor moeten onze opdrachtgevers jou bellen (of niet?)

  • Zeker voor: Een uitdagende opdracht waar het draait om een storyline van a tot z. Meedenken over creatieve marketingcampagnes, (re)branding van producten of bedrijven. Terechtkomen in een creatief team waar iedereen het beste bij elkaar naar boven wil halen.

  • Beter niet: Een opdracht waarbij ik in mijn eentje op een eilandje zit en er weinig tot geen samenwerking is met andere creatievelingen.

 

Wat hoop je nog te ontwikkelen binnen IKONS?

Mezelf als professional ontwikkelen en werken binnen een team met allemaal gelijkgestemden. Verschillende bedrijven leren kennen, mijn netwerk verbreden en er achter komen hoe een bedrijvenstructuur in elkaar zit. Waarom zij ervoor kiezen om het op deze manier te doen.

Vorige
Vorige

20 killer content tips voor 2025

Volgende
Volgende

User generated content: waarom jouw merk niet meer zonder kan? πŸš€