Meet Judith

NAW’tje

IMG_20210528_155547.jpg

(Bij)naam: Mollie, Judy

Jaren jong: 29

Woonplaats: Tilburg

Studie: In 2019 heb ik de studie Communicatie - International Event, Music & Entertainment Studies afgerond. Een bachelor communicatie met de nadruk op resultaatgerichte communicatie, conceptontwikkeling en creativiteit. 

Previous job: Medewerkster Roompot gastenservice

Get to know each other

Verslaafd aan: Eten (borrelhapjes zijn niet veilig in mijn buurt... maar het is niet mijn schuld: ‘Dat je geneigd bent (door) te eten terwijl je vol zit, heeft voor een deel te maken met je brein. Toen onze prehistorische voorouders rondtrokken, was voedsel nog een schaars goed. Als er zoet, vet en calorierijk eten was, dan was het overlevingstechnisch gezien handig om je daar zo vol mogelijk mee te proppen. Zo denkt het brein nog steeds') 

Guilty food pleasure: Prince mini stars

Song to sing in the shower: Bill Withers - Ain't no sunshine 

Jouw alltime favorite movie: Intouchables 

Favo weekendactiviteit: Afspreken met vrienden of één van de onderstaande sporten/hobbies uitoefenen 

Sport of hobby: Fotografie, koken (en eten natuurlijk), fietsen (racefiets), kitesurfen, terrassen/borrelen/uit eten gaan en tegenwoordig ook vintage/kringloop winkels afstruinen voor pareltjes voor mijn nieuwe appartementje. 

Vrijmibo drankje: Rosé

Bovenaan je bucketlist: Piano leren spelen, meedoen aan Cycle For Plan, kitesurfen in Vietnam, Nijmeegse vierdaagse lopen

#1 social media kanaal: Instagram 

Waarvoor moeten onze opdrachtgevers jou bellen (of niet)?

  • Zeker voor: Een enthousiasteling die graag wil leren, pro actief is en open staat voor nieuwe dingen.

  • Beter niet: een marketingcampagne voor de FVD of Shell.

Wat hoop je nog te ontwikkelen binnen IKONS?

Zekerheid en vertrouwen in mijn eigen kunnen. Voor nu wil ik me focussen op het creëren van goede content, maar ook het meten van de resultaten daarvan (wat werkt wel, wat niet). Uiteindelijk hoop ik zelf campagne strategieën te kunnen schrijven en implementeren.

- Judith

Vorige
Vorige

Van trainee naar contentmarketeer: Q&A met Almar

Volgende
Volgende

Van verlaten winkelmandje tot aankoop: Retargeting met emailmarketing