Meet Inge
NAW’tje
(Bij)naam: Inge
Jaren jong: 28
Woonplaats: Beneden Leeuwen
Studie: Bachelor Engelse Taal en Cultuur, Master Communicatie & Beïnvloeding
Previous job: Content Marketeer bij Wolplein
Get to know each other
Verslaafd aan: Nutteloze weetjes. Goed eten. Online kijken, kijken en niet kopen
Guilty food pleasure: Kaneelstokken, Lay’s Sensations Sweet Chilli, Filipino koekjes (grote kans dat je deze niet kent, maar echt probeer ze!)
Song to sing in the shower: Zombie van The Cranberries
Jouw alltime favorite movie: 500 Days of Summer en de Harry Potter reeks
Favo weekendactiviteit: Lekker eten met een fijn gezelschap, thuis borrelen en spelletjes spelen, shoppen of naar een pretpark of museum. Als het maar afwisselend is.
Sport of hobby:
Krachttraining en boksen. Voor meer ontspanning bak ik graag iets lekkers, lees ik een boek of probeer ik mijn innerlijke Bob Ross op te roepen.
Vrijmibo drankje: Speciaalbier of een koud glas rosé in de zomer
Bovenaan je bucketlist: Een (kinder)boek schrijven, road trip van London naar Edinburgh, mijn eigen droomhuis inrichten
Dream job: Creatieve marketingcampagnes bedenken en ijzersterke merken maken voor leuke bedrijven, het liefste in de kunst- en cultuursector waarbij ik voldoende vrijheid heb om mijn andere passies te kunnen vervullen. Mocht dat het niet worden: een koffietentje met boekenwinkel starten.
#1 social media kanaal: Instagram voor leuke recepten, YouTube om in een konijnenhol te vallen en uren door te klikken bij gerelateerde video’s.
Marketing life hack: Wees consistent. Ga op zoek naar je merkidentiteit en maak marketing uitingen die daarbij aansluiten. Doe niet iets omdat de rest het ook doet terwijl het als een tang op een varken slaat voor jouw bedrijf .
Waarvoor moeten onze opdrachtgevers jou bellen (of niet)?
Zeker voor: Een goed verhaal schrijven en dat uit te werken tot passende content
Beter niet: Te veel data en te veel van hetzelfde
Wat hoop je nog te ontwikkelen binnen IKONS?
Ik wil proeven van alle facetten binnen de marketing en erachter komen welke marketing smaak ik het lekkerste vind en daarin groeien. Daarnaast wil ik ook ontdekken hoe ik mezelf zakelijk wil profileren en dat in de markt kan zetten.