Meet Eva
NAW’tje
(Bij)naam: Eva
Jaren jong: 24
Woonplaats: Regio Weert
Studie: Master Communicatie- en Informatiewetenschappen, Bachelor International Business & Languages
Previous job: Allround Marketeer bij lifestyle modemerk Malelions
Get to know each other:
Verslaafd aan: (online) winkelen, fitness en gezelligheid
Guilty food pleasure: Italiaanse keuken, sushi, Aziatisch eten… de keuze is reuze
Song to sing in the shower: : Gezien de vele muziekgenres waar ik naar luister, zing ik alles mee (in ieder geval een poging tot)
Jouw alltime favorite movie: de cheesy romcom Laughing out Loud (LOL) met Miley Cyrus is een vaak bekeken film geweest in mijn (nog) jongere jaren
Favo weekend activiteit: Beginnen in de sportschool, dan een festival/etentje/terras en zondagavond eindigen op de bank onder een zacht dekentje. Het draait allemaal om balans toch?
Sport of hobby: Fitness
Vrijmibo drankje: Een goede wijn of cocktail op zijn tijd (unpopulair opinion: een Aperol Spritz hoef je niet alleen op de skipiste te drinken)
Bovenaan je bucketlist: Een (tweede) huisje in Spanje
Dream job: Freelance projectmanager voor een of meerdere bedrijven die unieke merkactivaties neerzetten in samenwerking met verschillende creatives.
#1 social media kanaal: Instagram voor de mooie content, TikTok voor de fun!
Marketing life hack: Be yourself! Authentieke content is nummer 1 voor jouw bedrijf, let op de trends maar verlies je eigen waarden niet uit het oog en geloof erin!
Waarvoor moeten onze opdrachtgevers jou bellen (of niet?)
Zeker voor: Projectmanagement en het meedenken over unieke contentuitingen, activaties, en (re)brandingprojecten. Content schieten? Geen probleem! Evenement organiseren? Ook geen probleem!
Beter niet: Opdrachten die volledig gefocust zijn op data. Belangrijke KPI’s zijn natuurlijk vaak deel van het geheel maar ik ben liever creatief bezig dan volledig op cijfers gestort.
Wat hoop je nog te ontwikkelen binnen IKONS?
Ik ben enthousiast om nieuwe skills te leren op het gebied van marketingcommunicatie en mijn persoonlijke branding naar het volgende level te brengen. Het kijken in verschillende keukens en de afwisseling van werkzaamheden lijkt me razend interessant. Specialiseren of generalist? Die vraag hoop ik over een tijdje te kunnen beantwoorden!