Meet Aukje

NAW’tje

(Bij)naam: Aukje

Jaren jong: 26

Woonplaats: Tilburg

Studie: Master in Marketing Management en Bachelor Psychologie aan de universiteit van Tilburg

Previous job: Campagne Manager bij Otto B.V.

Get to know each other:

Verslaafd aan: Vinted, Marktplaats, goede koffie, cola zero en snacks (zoet én hartig).

Guilty food pleasure: Zoet-zoute popcorn en spaghetti bolognese (met heel veel kaas).

Song to sing in the shower: Cooler than me – Mike Posner

Jouw alltime favorite movie: The intern

Favo weekend activiteit: Koffietjes drinken en lunch buiten de deur.

Sport of hobby: Wandelen, tweedehands shoppen en fitness (ja, dat laatste is wel écht sport, geen hobby).

Vrijmibo drankje: Eigenlijk alles behalve veel te zoete cocktails, maar mijn go-to is dan toch wel een lekker wit wijntje.

Bovenaan je bucketlist: Reizen, heel veel reizen. Misschien wel voor langere tijd in het buitenland wonen, om de cultuur echt te leren kennen. 

Dream job: Ik ben nog zoekende, maar een functie als Brand Manager voor een mooi merk, zou geweldig zijn. Een merk die het leven een beetje leuker en/of beter maakt, met impact.

#1 social media kanaal: TikTok (om uren te scrollen)

Marketing life hack: Houd het simpel. Wees authentiek, blijf trouw aan je waarden en communiceer duidelijk.

Waarvoor moeten onze opdrachtgevers jou bellen (of niet?)

  • Zeker voor: Het bouwen van sterke merken, het creëren van duurzame klantrelaties en het combineren van marketingprincipes met data-analyse om impactvolle beslissingen te nemen.

  • Beter niet: Het schrijven van creatieve teksten.

 

Wat hoop je nog te ontwikkelen binnen IKONS?

Ik wil mijn ervaring uitbreiden binnen verschillende marketingdisciplines en bedrijven, zodat ik kan ontdekken waar ik de meeste energie van krijg. Met de kennis die ik opdoe, wil ik bedrijven helpen bij het formuleren van een sterke merkidentiteit, het versterken van hun merkpositionering en het bereiken van de juiste klanten. Zo kunnen we samen bouwen aan een succesvol merk. 

Vorige
Vorige

User generated content: waarom jouw merk niet meer zonder kan? 🚀

Volgende
Volgende

Neuromarketing: hoe je jouw doelgroep onbewust kan verleiden