Meet anniek

NAW’tje

(Bij)naam: Anniek

Jaren jong: 27

Woonplaats: Den Bosch

Studie: Food Innovation

Previous job: Food Designer

 

Get to know each other

Verslaafd aan: Spekkoek. Als ik die zie, kan ik hem niet laten liggen.

Guilty food pleasure: Een lekkere chocolate chip cookie – krokant van buiten, chewy van binnen of een goede brownie. Same rules apply.

Song to sing in the shower: Het liefst zou ik een jukebox in de douche willen, want kan geen nummer kiezen en vind zoveel genres leuk.

Jouw alltime favorite movie: Mamma mia. Dé ultieme feelgood movie waarvan ik alle nummers mee kan zingen en waardoor ik me erna altijd weer helemaal happy voel.

Favo weekendactiviteit: Uiteten gaan met vrienden of lekker borrelen, een podcastwandeling maken of een leuke stad bezoeken.

Sport of hobby: Hiphop dans, want ik ben een kneus in balsport en hou niet van de sportschool. Bijzondere hobby: wanneer het goed weer is gooi ik graag een hengeltje uit onder het genot van een lekker drankje. Dat is echt ultiem ontspannen!

Vrijmibo drankje: Hangt af van mijn stemming – Witte wijn of een lekker blond biertje. Pornstar martini als het écht bont wordt.

Bovenaan je bucketlist: Ik leef zonder bucket list – Mijn advies: probeer altijd te leven alsof het je laatste dag is en doe wat je gelukkig maakt ;) Wacht niet te lang met zaken die je nog wilt doen.

Dream job: Een combinatie van mijn creativiteit gebruiken en strategisch advies geven op basis van marketing, branding en content. Ik wil graag bedrijven helpen met strategische vraagstukken en verbanden leggen om zo hun product/ dienst optimaal in te kunnen zetten.

#1 social media kanaal: Instagram, want ik heb een grote liefde voor fotografie en zet het liefst al mijn eten op de foto #foodlover

Marketing life hack: Ken je kern en het publiek voor wie je er wilt zijn. Doe wat daarbij past.

Waarvoor moeten onze opdrachtgevers jou bellen (of niet)?

  • Zeker voor: Creatieve vraagstukken, content marketing, (food) marcom, branding en positionering.

  • Beter niet: Ingewikkelde rekenkundige vraagstukken, te veel van hetzelfde.

Wat hoop je nog te ontwikkelen binnen IKONS?

Binnen IKONS wil ik nog meer kennis opdoen op het gebied van diverse soorten marketing door middel van de Academy en verschillende opdrachten. Zodat ik uiteindelijk nog beter weet wat er bij me past en hoe mijn professionele skills het beste tot zijn recht komen.

Vorige
Vorige

Virtual influencers: de influencers van de toekomst?

Volgende
Volgende

Twitch in jouw marketingmix