IKONS loves

Vandaag is het Valentijnsdag en dat betekent dat alles staat in het teken van liefhebben. Zo ook bij ons. Het is tijd dat deze geheime aanbidder zijn liefde uitspreekt. Dat doen we in dit  lijstje, want IKONS loves lijstjes.

3-H.png

💛    Hero Hub Hygiene

Lievelingetje van IKONS, het 3H-model van Google. Het Hero Hub Hygiene model is een toepasbaar model dat een goede middelenmix creëert en het merkverhaal versterkt. Het model geeft inzicht in wat je prioriteiten zijn, je budget en type content. Maar hoe gebruik je het Hero Hub Hygiene model? Marlou schreef hier een blog over het 3H-model.

💛    DeepL

DeepL is favorietje als het gaat om het vertalen van teksten. Deze tool vertaalt niet alleen losse woorden, maar ook hele teksten. En ja, dat doet ‘ie beter dan Google Translate, incredible right? 😉

Daarnaast geeft DeepL alternatieven voor het woord dat je zoekt. Ook hier is er een Pro versie en een gratis versie. Lees het blog van Robbert voor andere tools waar de IKONS gek op zijn.

💛   Canva

 Wij zijn verliefd op Canva. Door gebruik te maken van Canva kun je snel en gemakkelijk een mooi resultaat neer zetten. De tool beschikt over een gevarieerd aanbod van templates, lettertypes en kleuren. Voor ieder wat wils dus. 🤩

Canva is grotendeels gratis in gebruik, maar als je over het gehele pakket wil beschikken is er ook een Pro versie. Wij kunnen in ieder geval niet meer zonder dit toppertje.

💛   User Generated Content     

User Generated Content is een authentieke vorm van content creatie door en voor je doelgroep. Waarom houden we hier zo van? UGC zorgt voor een groter bereik. Wanneer mensen enthousiast zijn over je product zullen zij dit delen met vrienden. Voor iedere post die jouw product bevat bereik je weer nieuwe mensen.

Én het is gratis, win = win dus.🤩 Meer weten over UGC? Bekijk ons blog.

Bron: Instagram account @eindhovenCity

Bron: Instagram account @eindhovenCity

💛 Inspiratie

We love inspiration, vooral van anderen. Daarom houden wij zo van downloads en whitepapers. Waar wij onze inspiratie vandaan halen? Onze hartendieven zijn Coosto en Frankwatching (of course). Coosto staat iedere dag voor ons klaar met verschillende tips en schema’s als het gaat om contentmarketing. Frankwatching geeft ons inzicht in de laatste trends en toffe merken voor onze daily base campagne inspiratie

Overigens doen we zelf ook een gooi: geïnspireerd worden hoe je je contentmarketing start? We hebben het voor je op een rijtje gezet. Download hier de whitepaper “How to start with contentmarketing”.

With love, Marloes 💛

Vorige
Vorige

Meet Marloes

Volgende
Volgende

Meet Jorn