De opdracht

Universiteit Antwerpen
Junior contentmarketeer

Tijdelijke ondersteuning project studentenwerving Universiteit Antwerpen op het gebied van communicatie en contentcreatie. Specifiek studiekiezers bereiken voor de Faculteit Toegepaste Ingenieurswetenschappen.

Resultaten

✔️ Met het TikTok account is er in 2,5 maand tijd een resultaat bereikt van: + 450,000 views en +14,000 likes.

✔️ Contentkalender voor online platformen opgezet en geïmplementeerd.

✔️ 4 ready to use promotievideo’s voor gebruik op sociale media.

✔️ Social marketingplan voor de open dag opgezet.

Werkzaamheden

Contentcreatie

Content voor communicatie binnen project studentenwerving zoals posters, flyers en online content voor infodagen en projecten. Feedback en advies voor bestaande content zoals websites, brochures, infodag en online kanalen.

Promotievideo’s

Voor alle 4 de richtingen binnen de faculteit een promotiefilmpje produceren voor sociale platformen. Elk filmpje van begin tot eind uitgewerkt, opgenomen en bewerkt.

Tiktok

Volledige verantwoordelijkheid over (het opzetten van) het TikTok kanaal van de faculteit met als doel de doelgroep van studiekiezers te bereiken. Opzetten van een contentkalender en deze volgen: 2 tot 3 keer per week posten, filmen, editen, concepten uitwerken en uitvoeren.

Social Media

Naast TikTok ook content voor Instagram, Facebook en LinkedIn verwerken in de contentkalender en deels zelf uitvoeren.

Ontmoet de marketeer

Dit Zeeuwse meisje is na Londen en Amsterdam neergedaald in de mooie stad Antwerpen. Ze gaat de wereld met nieuwsgierigheid en bewondering tegemoet en stelt hierbij het liefste zoveel mogelijk vragen. Dol op schrijven en story-telling. Dol op creativiteit. Dol op de digitale wereld. Ben je benieuwd of Jessica jou kan helpen bij jouw marketing gerelateerde vraagstukken? Neem dan contact op via onderstaande knop.

Andere opdrachten

Contentmarketingplan opstellen en uitvoeren voor het domein Educatie van Fontys Hogescholen.

External brandbook opleveren en het opzetten en coördineren van een online campagneplan.

De laatste jaren zijn er minder nieuwe leraren bijgekomen en er gaan de komende jaren veel leraren met pensioen. De hoogste tijd dus voor nieuwe aanwas.