De opdracht

Rabobank
Digital Content marketing | Tijdelijke marketeer

Bijspringen als Digital Content Marketeer vanwege tijdelijke onderbezetting in het marketingteam.

Resultaten

✔️ Uitbreiding van het Welkomstprogramma voor nieuwe klanten.

✔️ Launch van diverse middelen ter bevordering van customer journey: web, display, e-mail en in-app communicatie.

✔️ CRO- en SEO-optimalisaties gerealiseerd op Rabobank.nl.

✔️ Overzicht opgeleverd van alle campagnes via owned media, inclusief aanbevelingen.

Werkzaamheden

Customer Journey

Optimale klantreizen bouwen op basis van strategische inzichten en klantdata.

CRO En Seo

Het optimaliseren van online content voor een hogere posities in de zoekmachines en hogere conversieratio’s.

Contentcreatie

Het ontwikkelen van een krachtige middelenmix van owned, earned en paid media.

Andere opdrachten

Als tijdelijke contentmarketeer werkte Luciëna samen met het creative team aan het Hallo Magazine en implementeerde ze de juiste processen binnen de organisatie.

External brandbook opleveren en het opzetten en coördineren van een online campagneplan.

In de lead voor de social advertising strategy van Samsung en het coördineren van social media campagnes.