Quarterly Roundup: Q3 2020
Kijkend naar buiten, kunnen we concluderen dat de zomer nu écht over is. Maar wat hebben we zonnige vakanties in eigen land (of net daar buiten) gehad. So… autumn, it is! Niet meer fietsen met zonder jas, maar de regenjas aan en de airco’s ruilen we in voor haardkachels. Maar voordat we dat doen; let’s sum up Q3. Een productieve zomer met eindelijk weer toffe Friday Academies. Let’s go!
Daarnaast zijn er een hoop ongoing projecten waar hij zijn collega’s van dienst kan: updates naar collega’s rondom conferencing tool Webex en de rollout van Windows 10 in Nederland en Duitsland. En goed nieuws: zijn opdracht is verlengd t/m het einde van het jaar. There’s more IT to come.
De komende maanden blijft ze nog aan boord om het team te ondersteunen bij de implementatie van alle plannen en een aantal nieuwe campagnes op te starten. Bijvoorbeeld de launch van een hele toffe nieuwe collectie eetkamerstoelen. Stay tuned!
De content stond in het teken van de Familiedagen, de laatste periode van de In The Picture tentoonstelling (ook nog even snel bekeken) en de grote heropeningscampagne. Ook werden er toffe producten gelanceerd: een bloomon Flowergram Sunflower-editie en de nieuwe Daily Paper-najaarscollectie. Deze toffe producten scoren? Dat kan hier.
Sanne staat ook in de startblokken om een nieuwe opdracht te gaan doen, daarover meer in de volgende quarterly. En niet te vergeten, haar verhuizing naar Eindhoven zit er ook aan te komen. Q4, here she comes.
Hiernaast is Roel zich samen met het team aan het voorbereiden op een grote stap binnen OneMed. Eentje die we voorlopig nog even geheimhouden, maar die we in de Quarterly Roundup van Q4 zullen onthullen!
Met ‘Your Local Guide’ waar niemand minder dan echte Eindhoven locals de hoofdrol bekleedden, bestormde ze samen met het team de website én de socials voor de nodige city trip inspiratie. Ben je benieuwd hoe zo’n bezoek aan Eindhoven eruit kan zien? Dan heb je geluk! Ook buiten de zomer blijft ze je met de gebruikelijke listacles inspireren. See you soon.
Sterke webteksten en matchende teksten voor op de verpakking? Die schrijft Juul as we speak. Juul startte daarnaast ook bij Smyler: het marketingbureau waar je meteen een lach van op je gezicht krijgt. Als content marketeer gaat ze hier aan de slag met de socials en nieuwe websites van verschillende klanten. Lekker bezig!
En nog meer nieuws: we trappen in oktober af met de eerste, digital IKONS Online Marketing Academy (IOMA). Vijf trainees gaan starten. Zowel voor hen als voor onze ICA 4.0 trainees (die je hierboven eager achter achter hun laptop ziet zitten) zijn we nog deels op zoek naar interessante werkgevers. Lijkt het jou ook fijn, zo’n frisse blik op jouw organisatie inclusief een flinke dosis content en online marketing expertise? Contact us.
friday academies
In Q3 was er ook eindelijk weer ruimte voor Friday Academies. Niemand minder dan Dorst & Lesser en Social Reblz gaven ons een inspirerende masterclass Influencer Marketing. Learning from the best! Daarnaast gaven Sanne en Evie een lesje Millennial marketing en presenteerde IKONS Content Academy trainee Rosa haar plan voor a.s.r. verzekeringen. Super tof!
HELLO GOODBYE
We hebben helaas afscheid genomen van toppers Ivo, Charlotte, Marlien en Amber, die stuk voor stuk een leuke, nieuwe uitdaging hebben gevonden bij o.a. Bastion Hotels, Welkoop en Onyourline. Maar we hebben ook iemand aan ons team toegevoegd: Juul.
Het komende kwartaal gaat ook binnen IKONS het e.e.a. veranderen, houd onze website en socials dus goed in de gaten. New things are coming ✨
- Team IKONS