Meet Danique

NAW’tje

(Bij)naam: Daan

Jaren jong: 27

Woonplaats: Eindhoven

Studie: International Marketing & Management bij Fontys, Ondernemerschap HvA en een Master Marketing Management aan de UvT

Previous job: Commercial Talent bij Mondelez International

 

Get to know each other

Verslaafd aan: Koken. Sinds kort food-foto’s maken voor mijn eetrubriek op Instagram en ik kan het niet weerstaan om een weer nieuw ontdekt product uit de supermarkt mee te nemen.

Guilty food pleasure: Rauw koekjesdeeg eten, ervan bewustzijnde daarna buikpijn te hebben (but totally worth it) én Limburgse vlaaien natuurlijk!

Song to sing in the shower: Erykah Badu – Didn’t cha know

Jouw alltime favorite movie: Doe mij liever een serie, Babylon Berlin moet je echt gezien hebben.

Favo weekendactiviteit: Festivalletje bezoeken, nieuwe foodspots ontdekken, bezoekje brengen aan de markt, naar het park gaan, sporten én natuurlijk lekker borrelen met vrienden. Dat zijn echte energiebrengers voor mij!

Sport of hobby: HIIT workouts om even lekker te zweten om al mijn energie kwijt te kunnen na een dag zitten. Skeeleren waar ik net als iedereen mee ben begonnen in coronatijd. En yoga werkt superchill voor mijn overactieve brein ;).

Vrijmibo drankje: Passimoncello met bruiswater (liefst met een olijfje).

Bovenaan je bucketlist: Een reis door Japan maken.

Dream job: Een eigen branding bureau oprichten met oog op projecten voor bewuste en innovatieve food companies. Hier kruisen namelijk mijn passies: Marketing, Food & Innovatie.

#1 social media kanaal: Youtube, daar ben ik stiekem echt verslaafd aan. Je kunt er vrijwel alles vinden!

Marketing life hack: Vind je ‘Why”, leer het gedrag van je klant kennen, heb een verhaal dat aangrijpt en wees vooral authentiek.

Waarvoor moeten onze opdrachtgevers jou bellen (of niet)?

  • Zeker voor: Marketing-, branding- en projectmanagementvraagstukken.

  • Beter niet: Té eentonig en routinematig werk.

Wat hoop je nog te ontwikkelen binnen IKONS?

Door bij verschillende bedrijven aan de slag te gaan en cursussen te volgen binnen IKONS wil ik mijn branding- en projectmanagement expertise verder uitbouwen, zodat ik mij kan ontwikkelen tot ervaren strategisch professional in de markt.

Vorige
Vorige

Meet robine

Volgende
Volgende

Rebranding: hier moet je op letten