ikons kENNISEVENT

kIJKJE IN HET ONBEWUSTE BREIN

vRIJDAG 11 april 2025

Wat als je brein al een keuze maakt, nog voordat jij denkt dat je beslist? Neuromarketing expert Tim Zuidgeest, oprichter van Unravel Research weet precies hoe dat werkt. Met scherpe inzichten en praktische voorbeelden laat hij zien hoe onbewuste triggers gedrag sturen – en hoe jij als professional daar slim op inspeelt.

Bij IKONS houden we van kennis delen en van elkaar leren. Want samen is leuker. Daarom organiseren wij op 11 april een kennisevent over neuromarketing met een energiek, no-nonsense verhaal vol eye-openers die je direct kunt toepassen.

Ontdek het zelf op het IKONS kennisevent!

Ontdek de kracht van neuromarketing

Wat mag je verwachten?

Programma

  • 14:00 uur | Inloop

  • 14:30- 16:00 uur | De kracht van neuromarketing met Tim Zuidgeest

  • 16:00- 18:00 uur | Borrel

Datum & tijd

vrijdag 11 april | 14:00 - 18:00 uur

Locatie

MonQui | Havenstraat 26, ‘s-Hertogenbosch

Waarom herinner je sommige merken wél en andere niet? Waarom voelt de ene boodschap direct goed en de andere niet? Tim Zuidgeest neemt je helemaal mee in de wereld van ons brein, waar kleur, beeld en één enkel woord het verschil maken.

wie is Tim Zuidgeest

Tim Zuidgeest is mede-oprichter van Unravel Research, het bureau dat Nederlandse merken helpt om in het brein van de consument te kijken. Zijn expertise? Consumentenpsychologie. Hoe werkt ons brein bij het maken van keuzes? En hoe kun je (hersen)wetenschap inzetten om gedrag te sturen? Met als doel: meer conversie, meer zekerheid en uiteindelijk meer omzet. Tim laat je precies zien hoe slimme psychologische principes helpen om effectiever te communiceren en betere resultaten te behalen. Meer over Tim?

Er zijn nog enkele tickets beschikbaar voor het kennisevent!

Bestel nog snel onze laatste tickets via de ticketshop. Er zijn enkele plekken beschikbaar gekomen.

Meer info?

Heb jij nog vragen? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier.