ikons kENNISEVENT
kIJKJE IN HET ONBEWUSTE BREIN
vRIJDAG 11 april 2025
Wat als je brein al een keuze maakt, nog voordat jij denkt dat je beslist? Neuromarketing expert Tim Zuidgeest, oprichter van Unravel Research weet precies hoe dat werkt. Met scherpe inzichten en praktische voorbeelden laat hij zien hoe onbewuste triggers gedrag sturen – en hoe jij als professional daar slim op inspeelt.
Bij IKONS houden we van kennis delen en van elkaar leren. Want samen is leuker. Daarom organiseren wij op 11 april een kennisevent over neuromarketing met een energiek, no-nonsense verhaal vol eye-openers die je direct kunt toepassen.
Ontdek het zelf op het IKONS kennisevent!
Ontdek de kracht van neuromarketing
Wat mag je verwachten?
Programma
14:00 uur | Inloop
14:30- 16:00 uur | De kracht van neuromarketing met Tim Zuidgeest
16:00- 18:00 uur | Borrel
Datum & tijd
vrijdag 11 april | 14:00 - 18:00 uur
Locatie
Waarom herinner je sommige merken wél en andere niet? Waarom voelt de ene boodschap direct goed en de andere niet? Tim Zuidgeest neemt je helemaal mee in de wereld van ons brein, waar kleur, beeld en één enkel woord het verschil maken.
wie is Tim Zuidgeest
Tim Zuidgeest is mede-oprichter van Unravel Research, het bureau dat Nederlandse merken helpt om in het brein van de consument te kijken. Zijn expertise? Consumentenpsychologie. Hoe werkt ons brein bij het maken van keuzes? En hoe kun je (hersen)wetenschap inzetten om gedrag te sturen? Met als doel: meer conversie, meer zekerheid en uiteindelijk meer omzet. Tim laat je precies zien hoe slimme psychologische principes helpen om effectiever te communiceren en betere resultaten te behalen. Meer over Tim?
Er zijn nog enkele tickets beschikbaar voor het kennisevent!
Bestel nog snel onze laatste tickets via de ticketshop. Er zijn enkele plekken beschikbaar gekomen.
Meer info?
Heb jij nog vragen? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier.