De opdracht
Den Bosch Partners
Social Media & Community Manager | Tijdelijke marketeer
Ter vervanging van een zwangerschapsverlof is Luciëna aan de slag gegaan als social media & community manager bij Den Bosch Partners.
Resultaten
✔️ Social planning opgezet.
✔️ Uitvoering van verschillende activatie campagnes
✔️ Influencerevent opgezet en uitgevoerd.
✔️ Influencer samenwerkingen opgezet en onderhouden.
✔️ Bedenken, opzetten en uitvoeren van verschillende paid social media campagnes.
Werkzaamheden
Verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van de social media kanalen (Facebook, Instagram en LinkedIn)
Social media kanalen beheren & onderhouden
Campagne- en eventcoördinator
Mede verantwoordelijk voor het leiden van verschillende activatie campagnes en events zoals Het Heilige Huisjes Festival, Zin Morgen Festival en de Inwoners Campagne.
Influencer Marketing
Verantwoordelijk voor het opzetten en onderhouden van samenwerkingen met influencers.

Ontmoet de marketeer
Een Bossche Bourgondiër met een Surinaams Javaanse achtergrond. Haar hart klopt sneller van culinaire avonden, social media, content en influencers. De takken van online marketing die meer waarde aan een merk kunnen geven. Daarnaast is ze trotse moeder van een zoontje. Haar lievelingsgerecht? Bami met kip, uiteraard bereid door haar moeder.
Andere opdrachten
Tijdelijke projectleider in de organisatie van meerdere zakelijke congressen, tevens ondersteunend marketeer.
Tijdelijke ondersteuning om het zwangerschapsverlof van de contentmarketeer op te vangen. Verantwoordelijk voor de marketinguitrol van nieuwe producten en content- en social media ondersteuning bieden aan landen waar FitForMe actief is en verkoopt.
Een content- en social mediastrategie schrijven om de merkbekendheid van BE O Lifestyle onder de consumentendoelgroep te vergroten.