De opdracht
GLOW
Social media marketeer
Ondersteuning bieden op het gebied van social media strategie, contentcreatie, project- en community management voor Lichtkunstfestival GLOW Eindhoven 2021.
Resultaten
✔️ Succesvolle creatie en implementatie van de social strategie en contentkalender.
✔️ Aanzienlijke stijging in het aantal volgers, bereik en impressies op elk social media kanaal ten opzichte van voorgaande jaren.
✔️ Een totaal van 15,8 miljoen media reach.
Werkzaamheden
Social media strategie
Strategisch plan opstellen voor de inzet van Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter. Uitvoeren en optimaliseren van dit plan.
Contentcreatie
Opstellen van visuele en tekstuele content voor de social media kanalen.
Owner Social media kanalen
Beheer van Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter kanalen. Invullen van de contentkalender en het publiceren van de posts.
Community management
Ondersteuning in het beantwoorden van comments en chatberichten voor, tijdens en na het event.
Andere opdrachten
Citymarketing en influencermarketingcampagnes voor Eindhoven gericht op de Vlaamse markt.
Digital content creëren voor productlanceringen en brand campagnes wereldwijd.
Tijdelijke projectmanager voor verschillende campagnes en projecten vanwege een zwangerschapsverlof.