Deloitte: making an impact that matters

Deloitte: making an impact that matters

IKONS_2019026.jpg

DELOITTE| INTERNE COMMUNICATIE

In maart is Marrigje begonnen bij Deloitte in Rotterdam. Een typische opdracht van extra handjes bieden tijdens een piekperiode. Ze maakt deel uit van het team interne communicatie van Brand & Communications Deloitte.

 

PURPOSE

Brand & Communications is verantwoordelijk voor alle interne en externe communicatie van Deloitte Nederland. Team Brand Value buigt zich over de positionering en het sterke verhaal van Deloitte, Employer Communications is het team dat zich richt op werknemers, oud-werknemers en potentials. Corporate Communications, oftewel interne communicatie, slaat haar slag in alles wat met het interne nieuws en zaken te maken heeft.

 

WAY

Binnen het Corporate Communicatie team is Marrigje verantwoordelijk voor redactiewerk met betrekking tot het landelijke personeelsblad, DeloitteMatters, maar ook het interne communicatiekanaal MyDeloitte (het intranet), narrow casting, onderzoek naar waardering en behoefte van interne communicatiekanalen en het ontwikkelingsprogramma binnen Deloitte. Interviews, onderzoek, bloggen en vertaalwerk zijn the ongoing dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast haakt ze bij verschillende projectteams aan ter communicatie ondersteuning.

 

IMPACT

Bij het Brand & Communications team zijn ze continue opzoek naar verbetering van de huidige kanalen: hoe kunnen we onze collega’s bereiken, wat vinden ze interessant, welke onderwerpen raakt collega’s en welke niet, hoe creëren we exposure voor alle onderwerpen die binnen Deloitte spelen? Daarnaast ligt er de vraag: wat doen we met DeloitteMatters? Daar mag Marrigje samen met haar collega op los gaan en zijn ze opzoek naar een waardevolle en wellicht nieuwe invulling. To be continued!

 

 

Profielfoto Marrigje.png

Ook intern meer waarde bieden?

Marrigje denkt graag met je mee. Let’s connect!

> marrigje@ikons.nl