Monthly Roundup: Juni

Monthly Roundup: Juni

Juni is weer bijna voorbij en we hebben deze maand zeker niet stil gezeten. Bovendien hebben we ons team van IKONS weer mogen uitbreiden met Nadia. Welcome to the club! Ook blazen we het eerste halve kaarsje uit van IKONS. We bestaan precies een half jaar en daar zijn we stiekem best trots op. Wat ons allemaal bezighield in deze tropische maand? Check it out:

Bas @ Forexx & We are Blossom

Half juni is de geheel vernieuwde website van Forexx gelanceerd, een project dat Bas coördineert. De website moest een persoonlijk gevoel uitstralen. Om dit goed over te laten komen, is er veel nieuw beeldmateriaal geschoten door onze vrienden van Supersky. Check www.forexx.nl voor het resultaat.

Bij Blossom werkt Bas mee aan social media campagnes voor onder andere Vodafone, Hartstichting, Microsoft (samen met Max!) en Staatsloterij. Hier is hij verantwoordelijk voor de social advertising van de verschillende campagnes. Mooie merken om voor te werken!

 

Marlou @ TMC & Dorel Juvenile

Voor Marlou betekende het begin van juni het einde van haar project bij TMC. De vaste Marcom manager kwam terug van zwangerschapsverlof, dus de laatste weken TMC stonden in het teken van afscheidslunches en overdrachten.

Untitled design.png

Mooi moment voor Marlou om op vakantie te gaan en zich op te laden voor de nieuwe, mooie opdracht die klaar staat om te beginnen. Vanaf juli gaat Marlou aan de slag als Social Media en Campaign marketeer bij Dorel Juvenile; Europees leider in innovatieve producten en oplossingen voor opgroeiende kinderen.

 

Nadia @ Thysia

1 juni is Nadia begonnen bij Thysia Information Management. Thysia is partner van Microsoft en richt zich op digitale innovatie in de sectoren Food en Health. Een aantal weken geleden is Thysia gaan samenwerken met Fingerspitz om stappen te zetten met online marketing. Ook is Thysia gaan samenwerken met een content specialist om goede en duidelijke artikelen te schrijven voor bestaande klanten en prospects. Veel nieuwe samenwerkingen dus. En daar speelt Nadia een rol in. Nadia heeft een coördinerende, adviserende en uitvoerende rol bij Thysia en zorgt ervoor dat alle facetten op elkaar aansluiten en elkaar versterken; SEO, huidige content, nieuwe content, advertising etc. Vanuit hier zal er een eerste richting worden gegeven aan een marketingstrategie voor het komende halfjaar.

 

Dide @ Eindhoven365 & Witlox van den Boomen

Bij Eindhoven365 is het team alweer een half jaar onderweg. Afgelopen maand blikten ze kort terug op de afgelopen tijd en stoomden ze zichzelf klaar voor de volgende 6 maanden. Dat deden ze tijdens een succesvolle Team Strategie dag.

Untitled design (45).png

Ook is Dide sinds een aantal weken bezig voor Witlox van den Boomen, waar ze aan de social strategie werkt en content creëert. Een vliegende start waarin ze de kanalen optimaliseerde, een fotografie briefing schreef, een interview afnam en social content creëerde.

 

We kijken met zijn allen uit naar het volgende half jaar, waarin we hopelijk weer mooie, uitdagende projecten op gaan pakken voor bestaande en nieuwe opdrachtgevers. Stijn zal komende week in zijn blog terugblikken op het eerste half jaar IKONS, maar ook een blik werpen op de toekomst. Wordt vervolgd dus ;-)