Montly roundup Augustus

Monthly roundup Augustus

De zomer is voorbij en de herfst is, in ieder geval gevoelsmatig, begonnen. Nieuw seizoen, nieuwe opdrachten. We zijn gestart bij een aantal nieuwe opdrachtgevers en we werken ook weer fijn samen met onze broertjes/zusjes van Supersky en Brandits. Benieuwd naar wat wij de afgelopen tijd hebben gedaan en wat er op de planning staat? Hier wat leesvoer in aanloop naar je Vrij-mi-borrel.

Dide @ Eindhoven Challenges - Beat the Boss

Deze maand vond het hoogtepunt van Eindhoven Challenges plaats; Swim to Fight Cancer.
49 medewerkers van IAK, Van der Valk Hotel Eindhoven en TMC zwommen 2km door het Eindhovens kanaal om de strijd aan te gaan tegen kanker, en elkaar! Marlou en Dide werkten samen met Supersky om het hele proces op vast te leggen en zij namen samen de social verslaglegging op zich. Dit spektakel gemist? Bekijk het terug op Facebook en Linkedin.
 

Dide @ Eindhoven365

Bij Eindhoven365 zijn ze de tweede helft van het jaar in gegaan. De drukste tijd, want er staan belangrijke campagnes op de planning, zoals tijdens DDW en GLOW. Daarnaast gaan ze ook nog een nieuwe website op thisiseindhoven.nl publiceren en draaien ze begin oktober nog een influencercampagne. In deze drukke tijd gebeuren er ook ontzettend fijne dingen, zoals een opening van een Skybar op de Groene Toren, die dan weer mooie plaatjes oplevert ☺.

Image-1.png.jpeg

Dide @ Witlox van den Boomen

Bij Witlox van den Boomen staan er in september en oktober fotoshoots op de planning. De taak is aan superpartner Supersky om het kantoor, medewerkers, klanten én sfeer perfect vast te leggen. Dide en haar marketingcollega’s bij W|VDB zorgen op dit moment voor de nodige voorbereidingen. Daarnaast legt Dide in woorden vast waar W|VDB trots op mag zijn. Een aantal van deze interviews met trotse medewerkers lees je hier en hier

Marlou @ Dorel Juvenile

Juli en augustus stonden voor Marlou in het teken van een nieuwe klant én een nieuwe markt: namelijk de kinder/babybranche. Van nul kennis in baby- en kinderproducten, geüpgrade tot expert in autostoeltjes en kinderwagens. Oftewel Social media & Campaign marketeer bij Dorel Juvenile, het moederbedrijf van de merken Maxi-Cosi, Bébé Confort - de Zuid-Europese variant van Maxi-Cosi - en Quinny. Dorel Juvenile opereert wereldwijd, maar vanuit Helmond worden de digitale teams in Europa aangestuurd. Samen met het Digital Team ontwikkelt Marlou de social media strategieën voor de verschillende nieuwe productintroducties van Maxi-Cosi, Bébé Confort en Quinny in Europa. In oktober loopt de opdracht af, maar ze heeft al uitkijk op een nieuwe tijdelijke opdracht binnen Dorel, namelijk Marketing Communicatie bij Quinny, het sportieve, urban zusje van de Maxi-Cosi kinderwagens. Haar vriendinnen zullen blij zijn met al deze nieuwe productkennis ;-)  

Image.png.jpeg

 

Nadia @ Thysia Information Management

Thysia groeit en wil het team versterken met nieuwe IT consultants. Nadia heeft een brainstormworkshop georganiseerd voor de huidige consultants waarbij er in de breedte is gekeken welke kennis, kunde en attitude nieuwe collega’s moeten meebrengen. Deze input is gebruikt voor een –werkenbij- landingspagina, linkedin en nieuwsbrief, en inmiddels lopen de eerste gesprekken. In de komende maanden draait het bij Thysia om actie! Dit in de vorm van  contentmarketing, netwerkmarketing en events met partners. 

 

Nadia @ TUE – HTSC

High Tech Systems Center (HTSC) is een onderzoek partner en center en zorgt ervoor dat industrie en TUE efficiënter samenwerken. Dit wordt gedaan vanuit de filosofie dat multidisciplinair onderzoek nodig is. HTSC gebruikt nu verschillende marcom middelen en wil verder met een behapbaar en gestructureerd marcom plan dat aansluit op de verschillende doelgroepen: industrie, promovendi studenten, diverse faculteiten en hoogleraren. Nadia mag dus aan de slag in haar hometown om de marketing voor HTSC (samen met een marketing collega van TUE) naar een volgende stap te tillen.  
 

 

Nadia @ Vionq

Vionq heeft SMG (Supersky, IKONS en Brandits) gevraagd om ondersteuning te bieden bij een aantal marcom-vraagstukken. Er worden campagnes, concepten en visuele uitingen opgeleverd. Nadia is aangesteld als projectmanager en zal het contact en afstemming tussen Supersky, Brandits en Vionq verzorgen. Vandaag was de aftrap in de vorm van een strategische sessie en dit heeft ons klaargestoomd voor de next steps. Op het einde van dit jaar beloven wij een aantal video’s waarin je Vionq leert kennen.

Image-2.png.jpeg

Work hard… ehhh.. run fast?

Stijn | IKONS Business marathon

Wat gebeurt er als je een club ondernemende aanpakkers bij elkaar zet en iemand oppert tijdens de vrijdagmiddagborrel het idee om als team mee te doen met de Eindhovense Marathon? Juist dan schrijft iedereen zich in en begint als een gek te trainen. Nou ja.. bijna dan, want qua trainingsarbeid hebben enkele teamleden nog wat goed te maken. Het vertrouwen in een goed resultaat is er absoluut wanneer het IKONS team op 8 oktober 2017 gaat deelnemen aan de Business Estafette Marathon. Ik kijk er in elk geval erg naar uit om als team een topprestatie neer te zetten en ben erg benieuwd naar de teamfoto na afloop… Die volgt nog uiteraard, nu snel nog maar even trainen voor een fitte foto.

Afbeelding1.png