Monthly Roundup: Maart

Another month has passed! Wat gaat de tijd snel als je hard werkt :). We zijn alweer 3 maanden on the road met ons IKONS-avontuur. Wil je weten hoe het ons afgaat? Houd ons dan ook op social media in de gaten!

Dit is in ieder geval wat we afgelopen maand uitspookten.

BAS @ FOREXX

Voor technisch detacheerder Forexx coördineert Bas de uitrol van de door Supersky ontwikkelde huisstijl, als onderdeel van zijn Forexx marcom plan 2017. Afgelopen weken zijn onder andere de nieuwe visitekaartjes in gebruik genomen, hebben de Forexx auto’s nieuwe signing gekregen en is het ontwerp van de raambestickering voor binnen en buiten afgerond. In maart is ook gestart met de ontwikkeling van een geheel nieuwe website en is de eerste hand gelegd aan nieuwe video- en activatiecampagnes. Benieuwd? Volg Forexx op LinkedIn!

 

DIDE @ EINDHOVEN365

Eindhoven staat aan de start van een spannend themajaar rondom ’25 jaar Dutch Design’, waarvan in april de aftrap plaatsvindt. Speciaal voor deze gelegenheid is Dide met de rest van het Eindhoven365 team begin april een aantal dagen in Milaan voor een inspiratietrip naar Salone del Mobile. Ook heeft ze IKONS teammember Bas aan het werk gezet om voor Eindhoven365 samen met Fingerspitz de social dashboards te gaan inrichten.

dideeversinmilaan.jpg

 

MARLOU @ TMC

TMC is gestart met een intern video-platform om het intranet dynamischer en interactiever te maken.  Voordat ze dit gaan lanceren, zijn Marlou en haar collega Ron (Marketing & Digital Recruitment) een dagje terug in de schoolbanken gegaan. Op de High Tech Campus volgden ze de workshop ‘Professioneel video’s maken met een smartphone’. Interviewen, in shots denken, monteren; alles kwam aan bod. Zie hieronder het resultaat van de dag: een promofilm voor de nieuwe locatie van TMC op de High Tech Campus.

 

IKONS @ DIGITAL WEDNESDAY

Op woensdag 29 maart stond Digital Wednesday op het menu met als thema Contentmarketing. In het kader van #MaatjesLerenSamen waren we als complete IKONS crew vertegenwoordigd bij deze avond. Een van onze opdrachtgevers Eindhoven365 maakte indruk met een case over influencer marketing en hoe 18 internationale bloggers Eindhoven op de kaart hebben gezet als stad op het gebied van Fashion, Food en Design. Daarnaast interessante verhalen over storytelling en de trends en mogelijkheden op contentmarketing. Wil jij de volgende keer met ons leren en borrelen tijdens Digital Wednesday? Join IKONS!